عمران خان نے حامیوں سے ایف نائن پارک میں جمع ہونے کی اپیل کی ہے۔



اسلام آباد انتظامیہ کی جانب سے نادرا چوک پر الیکشن کمیشن آف پاکستان (ای سی پی) کے خلاف احتجاج کی اجازت دینے سے انکار کے بعد سابق وزیراعظم عمران خان نے حامیوں سے ایف نائن پارک میں جمع ہونے کی اپیل کی ہے۔

ٹویٹر پر جاتے ہوئے، سابق وزیر اعظم نے لکھا: “آج، میں اپنے تمام لوگوں کو شام 6 بجے F-9 پارک میں CEC اور ECP کے خلاف پرامن عوامی احتجاج میں باہر آنے کی دعوت دے رہا ہوں۔”

پی ٹی آئی چیئرمین نے شام 7 بجے سے ساڑھے 7 بجے تک جلسے سے خطاب کرنے کا اعلان بھی کیا ہے۔

ایک اور ٹویٹ میں عمران خان نے کہا کہ چیف الیکشن کمشنر (سی ای سی) اور انتخابی نگراں ادارے نے حکومت کے ساتھ مل کر “پنجاب کے ضمنی انتخابات میں مسلم لیگ ن کی شکست کے بعد پی ٹی آئی کے خلاف ٹیکنیکل ناک آؤٹ کرنے کی سازش کی”۔

سابق وزیراعظم نے مزید کہا، ’’اب، وہ عام انتخابات میں پوری پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ کے ساتھ ایسا ہونے کے خوف سے ڈر رہے ہیں۔‘‘

اس سے قبل اسلام آباد انتظامیہ نے پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کو نادرا چوک پر احتجاج کرنے کی اجازت دینے سے انکار کر دیا تھا۔ چوک ریڈ زون میں آتا ہے اس لیے احتجاج کی اجازت نہیں دی جا سکتی، انتظامیہ نے پی ٹی آئی کی درخواست پر جواب دے دیا۔

واضح رہے کہ عمران خان نے (آج) جمعرات کو اسلام آباد میں ای سی پی ہیڈ آفس کے باہر احتجاج کرنے کا اعلان کیا تھا۔

انہوں نے سی ای سی پر “متعصب اور بے ایمان” ہونے کا الزام لگایا اور الزام لگایا کہ سکندر سلطان راجہ نے الیکٹرانک ووٹنگ مشینوں (ای وی ایم) کو سبوتاژ کرنے کی کوشش کی۔ “ہندوستان اور ایران جیسے ممالک الیکٹرانک ووٹنگ مشینوں کا استعمال کر رہے ہیں لیکن بدقسمتی سے ہمارے ای سی پی کے سربراہ نے ای وی ایم کے ذریعے انتخابات کرانے سے انکار کیا ہے۔”





Source link

(Visited 5 times, 1 visits today)
Share this...
Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments